eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem konsumencki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-06-04 06:36:57
    Temat: Problem konsumencki
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Trzy lata temu kupilem telewizor Philips 29" za kwote 2.900 zl.
    Niedawno zepsul sie w nim kineskop, co zostalo potwierdzone w
    autoryzowanym serwisie (ekspertyza: wymiana kineskopu). Kineskop w
    takim telewizorze kosztuje 1.800 zl + koszty naprawy, czyli
    praktycznie jest to cena nowego telewizora. Napisalem list z
    zazaleniem do firmy Philips w Polsce, otrzymalem odpowiedz, cytuje:
    "nie stwierdzono wady fabrycznej kineskopu, a usterkę należy traktowac
    w kategorii zdarzenia losowego". A jednak kineskop trzeba wymienic!
    Dodam, ze telewizor byl uzywany w idealnych warunkach - stal w miejscu
    przewiewnym, na wolnostojacym stoliku, mial idealna temperature i
    wilgotnosc powietrza! Firma Philips zaproponowala mi 25% znizki przy
    zakupie nowego telewizora ich firmy, jednak nie satysfakcjonuje mnie
    ta propozycja. Jakie mam prawa?

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |
    [|] www.hattrick.org - Wspaniały Menedżer Piłkarski [-] (|(||(().|)|
    [-] www.adico.pl - Najlepszy Serwis Aukcyjny w Polsce [|] |


  • 2. Data: 2003-06-04 18:50:09
    Temat: Re: Problem konsumencki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Możesz kupić telewizor innej firmy bez zniżki.


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1