  • 1. Data: 2003-06-03 23:18:03
    Temat: KUPNO NIERUCHOMOSCI
    Od: "gad" <w...@p...onet.pl>

    witam szanownych grupowiczow
    mam takie pytanko: jakie sa mozliwosci kupna nieruchomosci, osoby ktora
    pozostaje w zwiazku malzenskim, bez rozdzialu majatkowego, bez separacji w
    taki sposob, aby nie weszlo to w sklad wspolnoty malzenskiej i zeby przy
    ewentualnej pozniejszej sprzedazy nie byl wymagany podpis wspolmalzonka(ki)?
    a najlepiej, zeby druga osoba nie miala o tym zielonego pojecia i zadnych
    praw do tego. nie wchodzi w rachube kupno na innego czlonka rodziny. ma ktos
    z was jakies pomysly? albo cwiczyl juz taki temat? bylbym wdzieczny za
    rozsadne podpowiedzi.
    pozdrawiam
    wojtek

  • 2. Data: 2003-06-04 18:24:49
    Temat: Re: KUPNO NIERUCHOMOSCI
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "gad" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ktos
    > z was jakies pomysly? albo cwiczyl juz taki temat? bylbym wdzieczny za

    idziesz i kupujesz i oświadczasz, że robisz to ze środków z majątku
    odrębnego i
    do majątku odrębnego,
    jak notariusz uwierzy to cisie udało
    a tak naprawdę to po prostu zapytaj notariusza czy to możliwe według wyżej
    określonego
    schematu,
    pzdr,
    JarekM