  • 1. Data: 2005-02-14 21:55:02
    Temat: odszkodowanie z OC
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Czy zięć może być osobą trzecią względem teścia w rozumieniu art.822 kc ?
    Poszkodowanym jest zięć a kierowcą-sprawcą jego teść, tyle że
    współwłaścicielką auta jest również córka sprawcy, a żona poszkodowanego.
    Szkoda dotyczy obrażeń doznanych w wypadku. Trochę to zawiłe ale jak ktoś
    sie połapie i poda mi pomocną dłoń będę szczerze wdzięczny. Pozdrawiam
    Wacław

  • 2. Data: 2005-02-14 22:07:51
    Temat: Re: odszkodowanie z OC
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Szkoda dotyczy obrażeń doznanych w wypadku. Trochę to zawiłe ale jak kto?
    > sie połapie i poda mi pomocn? dłoń będę szczerze wdzięczny. Pozdrawiam

    Nie no nie jest zawile .... ja kiedys chcialem wyprzedzic tescia, a on
    zlapal sie za honor i przyspieszyl ;-) Bo co mu taki ziec bedzie ...
    wyprzedzal ? :D

    I co moglem zrobic ? Przeciez tescia nie zakabluje, nie? ;-)

    W kazdym razie, jesli juz wyrządziles krzywde tesciowi ... to jak
    najbardziej jest on osobą trzecią wg 822 kc. Ten artykul ma glownie "na
    mysli" osoby, ktore nie pozostają z tobą w wspolnocie majątkowej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-15 08:45:36
    Od: "Mont" <w...@i...pl>

    Twoja odpowiedź wiele wyjaśnia, dzięki. Pozdr Wac