    From: "Piotr" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Premia uznaniowa
    Date: Mon, 30 Aug 2010 19:47:59 +0200

    Witam
    Ciąg dalszy niedawnego wątku o telefonach w czasie urlopu.
    Urlop mi się skończył, dziś pierwszy dzień w robocie (masakra...) i
    dowiedziałem się, że mam obciętą premię uznaniową. Niestety nie dowiedziałem
    się dlaczego bo ten mój pożalsięboże szef jest od dziś na urlopie. Chyba
    specjalnie...
    Ja wiem że premia uznaniowa jest uznaniowa, ale powiedzcie mi czy mogę
    zażyczyć sobie pisemnego uzasadnienia jej nieprzyznania? Wiem, wiem,
    zażyczyć to se mogę, ale czy jest możliwość żebym coś takiego dostał na
    piśmie? Ma taki obowiązek? Bo ciekaw jestem...

    Piotr