  • 1. Data: 2008-02-27 13:44:01
    Temat: Precedens Pawlaka
    Od: Noel <t...@g...pll-l>

    Witam bardzo serdecznie.
    Czy można wykorzystać metodę premiera Pawlaka i zaskarżyć wyrok nakazowy
    jeżeli we Wniosku o Ukaranie są błędy?

    Np. numer mieszkania zamiast 22 to 232?

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 2. Data: 2008-02-27 20:10:20
    Temat: Re: Precedens Pawlaka
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Noel pisze:
    > Czy można wykorzystać metodę premiera Pawlaka i zaskarżyć wyrok nakazowy
    > jeżeli we Wniosku o Ukaranie są błędy?

    co rozumiesz przez zaskarżenie wyroku nakazowego?
    bo do wniesienia sprzeciwu nie trzeba mieć żadnych powodów

    KG

  • 3. Data: 2008-02-28 06:53:30
    Od: Noel <t...@g...pll-l>

    Użytkownik kam napisał:

    > co rozumiesz przez zaskarżenie wyroku nakazowego?
    > bo do wniesienia sprzeciwu nie trzeba mieć żadnych powodów

    To skrót myślowy taki był.
    Chodzi mi o to, że chcę aby Sąd ukarał mnie za przekroczenie prędkości
    tak jak w taryfikatorze 500 i 10 punktów a nie dawał jakieś grzywny z
    czapy po ponad pół roku od zrobienia zdjęcia z fotoradaru przy okazji
    zdrowo mnie na drodze oślepiając przy robieniu fotografii.

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 4. Data: 2008-02-28 16:38:38
    Od: kam <...@...pl>

    Noel pisze:
> [...]
    > czapy po ponad pół roku od zrobienia zdjęcia z fotoradaru przy okazji
    > zdrowo mnie na drodze oślepiając przy robieniu fotografii.

    sąd nie jest związany taryfikatorem
    a w takiej sytuacji wniesienie sprzeciwu raczej nie poprawi Twojej
    sytuacji, koszty tylko się zwiększą
    ale wnieść i tak możesz, a błędy we wniosku są nieistotne

    KG