  • 1. Data: 2005-02-28 14:30:57
    Temat: Prawomocny nakaz i co z tego....?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Co wg Was oznacza prawomocne postanowienie Sądu wydania z depozytu
    zabezpieczonego samochodu, który był skradziony przed zabezpieczeniem?.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 19:07:14
    Temat: Re: Prawomocny nakaz i co z tego....?
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co wg Was oznacza prawomocne postanowienie Sądu wydania z depozytu
    > zabezpieczonego samochodu, który był skradziony przed zabezpieczeniem?.

    To, ze sie go odbiera z depozytu na podstawie tego postanowienia ?
    Nielogiczne ?

    Ajron.

  • 3. Data: 2005-03-01 18:07:14
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > To, ze sie go odbiera z depozytu na podstawie tego postanowienia ?
    > Nielogiczne ?

    Witam,
    W momencie zabezpieczenia był ubezpieczony auto-casco. W tej chwili w I
    instancji Sadu Okregowego przegrałem, gdyz nie byłem w stanie wystarczająco
    udowodnić,że zgłosiłem szkode do zakładu ubezpieczeń.Pracownik robił wglad w
    akta kradziezy co oznaczało w roku 1993 ze zakład otrzymał status
    poszkodowanego.(wypłacił odszkodowanie).
    Moje pytanie brzmi gdzie moge skarzyc prawomocne postanowienie sądu wydania
    depozytu, gdyż ubezpieczalnia twierdzi ze nie zgłosiłem ale mieli status
    poszkodowanego co jest jednoznaczne ze wypłaciłi (pytanie komu). Nie
    interesują mnie ich sztuczki i kombinacje sądowe i ubezpieczyciela gdyż
    zostałem jawnie okradziony.
    Jaką ma moc prawomocne postanowienie i jak długo?