  • 11. Data: 2006-07-06 09:15:55
    Temat: Re: Prawo zwrotu towaru
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > No wiesz - dla mnie uczciwe postawienie sprawy to polowa ceny za uzywana
    > rzecz - tyle jest dla mnie taka warta i gdyby zgodzil sie na taka opcje
    > tenze sprzedawca, to spokojnie ow pokrowiec moglby u mnie zostac.

    No wiec negocjuj taka opcje. Jesli sie sprzedawca nie zgodzi - no to wtedy
    odstapienie od umowy i kupisz sobie pokrowiec w innym sklepie. Jesli beda z
    tym nadal problemy to zloz reklamacje na pismie z odpowiednim zadaniem (albo
    popros o potwierdzenie przyjecia takiej reklamacji albo wyslij poleconym za
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru). I czekaj na odpowiedz, albo na uplyw 14
    dni:)

    > czasem zostawiam, ale w domu rowniez gram/nagrywam na kompa - a ze
    > dysponuje narazie jednym instrumentem - zmuszony jestem nosic.

    Moze rozwaz drugi bas - jeden na proby, drugi do cwiczen. Ja o tym mysle za
    kazdym razem, jak mam znosic perke do samochodu i potem to wszystko
    rozkladac:)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 12. Data: 2006-07-06 11:06:30
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Michał Wilk napisał(a):

> [...]
    > zwrotnym potwierdzeniem odbioru). I czekaj na odpowiedz, albo na uplyw 14

    Ogladalem sobie stronke producenta tych pokrowcow (niemiecki Rockbag) i
    z ilustracji wynika jasno:
    egzemplarz, ktory mnie sprzedano to model RB 20505 B Deluxe Line, na
    fakturze zas zakupilem model wyzszy tj. RB 20605 B Premium Line Plus.
    I co teraz proponujesz? :) Wychodzi na to, ze centralnie zrobiono mnie w
    konia - stad taka cena...

    > Moze rozwaz drugi bas - jeden na proby, drugi do cwiczen. Ja o tym mysle za
    > kazdym razem, jak mam znosic perke do samochodu i potem to wszystko
    > rozkladac:)

    Bo palkerzy maja prze***ne pod tym wzgledem. :) Pomysl o jakims zestawie
    triggerow i module - do tego wystarczy najtanszy polmuz i te naciagi
    siatkowe - zakladasz sluchawki i grasz w domu! ;)
    A u mnie bas bedzie - ale najpierw uskladac musze co najmniej 5k zl na
    Stingraya 5. ;)

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 13. Data: 2006-07-06 16:08:49
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy>

    Dnia Thu, 06 Jul 2006 11:12:20 +0200, Michał Wilk napisał(a):

    > A ja ostatnio kupilem ksiazke w ksiegarni, wystawili mi fakture VAT - czy
    > trace w ten sposob uprawnienia, przyslugujace mi jako konsumentowi wzgledem
    > profesjonalnego sprzedawcy?
    >
    > Wazny jest okreslony uklad podmiotowy a nie fakt czy byla wystawiona faktura
    > czy nie

    Dlatego napisałem, ze zależy, na kogo była wystawiona.

    pozdr,
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

  • 14. Data: 2006-07-07 07:16:12
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Wczoraj bez najmniejszych problemow udalo mi sie odzyskac pieniadze za
    pokrowiec. Poprostu zasugerowalem, ze zaszla pomylka i sprzedano mi
    model nizszy pokrowca za cene wyzszego, ktorego symbol (wyzszego)
    figuruje na fakturze. Aby nie wdawac sie w dyskusje kto ma racje,
    poprosilem sprzedawce aby wszedl na strone producenta i porownal z
    katalogiem. Tego nie zrobil - natomiast zaproponowal grzecznie
    najprostsze rozwiazanie: zwrot pieniedzy (byl to jedyny egzemparz tej
    firmy w sklepie). :)

    Dzieki wszystkim za wczorajsze porady i pozdrawiam serdecznie.

    OMSON