eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2006-07-05 21:06:37
    Temat: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>

    Witam ponownie,

    Drugie pytanie w dniu dzisiejszym... Czy mozna cos zrobic niemilego
    pewnemu Bankowi (Banku?), ktory nieterminowo rozpatruje reklamacje? Wg.
    "ichniego" regulaminu - odpowiedz na reklamacje ma nastapic w ciagu 30
    dni. Na rozpatrzenie jednej czekalem - 110 dni, dzisiaj mija 40 dzien od
    dnia zlozenia kolejnej (oczywiscie monituje caly czas). Pewnie nie ma
    tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie oznacza zgode po mysli klienta?

    I jeszcze jedno, czy odpowiedz "bez sensu" na reklamacje jest
    odpowiedzia na reklamacje? (pytanie typu - prosze o zwrot "oplaty
    operacyjnej w wysokosci 50 PLN pobranej w dniu xx, lub podanie powodu
    jej naliczenia" - odpowiedz "w odpowiedzi na reklamacje z dnia xx,
    informujemy ze dnia yy pobralismy kwote w wysokosci 50 PLN tytulem
    "oplata operacyjna". Lub wariant odpowiedzi nr2, "Nasi pracownicy
    staraja sie wyjansnic powod naliczenia oplaty, jendakze na chwile obecna
    nie jestesmy w stanie podac przewidywanego terminu odpowiedzi na Pana
    pismo".


    Grrrrrrrrrrrr....

    Jacek
    PS. Zmiana banku nie wchodzi w gre niestety...


  • 2. Data: 2006-07-05 21:15:11
    Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 05 Jul 2006 17:06:37 -0400, Jasek' napisał(a):

    > Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
    > oznacza zgode po mysli klienta?

    Chyba jest :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 3. Data: 2006-07-05 23:11:25
    Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    >> Pewnie nie ma tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie
    >> oznacza zgode po mysli klienta?
    >
    > Chyba jest :)

    I co z tego, skoro i tak mimo ustawowego obowiazku uznania reklamacji nikt
    mu tej reklamacji nie bedzie chcial uznac, bo jedyna sankcja jaka im grozi,
    jest skierowanie przez klienta sprawe na droge sadowa....

    Pozdrawiam,

    Tiger



  • 4. Data: 2006-07-06 06:28:33
    Temat: Re: Bank - nieterminowe rozpatrywanie reklamacji
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jasek' napisał(a):
    > Pewnie nie ma
    > tak dobrze, ze brak odpowiedzi w teminie oznacza zgode po mysli klienta?

    nie ma

    KG

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1