  • 1. Data: 2007-05-14 07:51:12
    Temat: Re: Prawo zworotu zakupionego towaru?
    Od: stern <s...@n...to>

    Dante napisał(a):

    > Z góry dziekuję za odp.

    RTFA !!!

  • 2. Data: 2007-05-14 07:51:47
    Temat: Prawo zworotu zakupionego towaru?
    Od: "Dante" <d...@w...vp.pl>

    Witam,

    Mam gorącą i pilna prośbe o informację dotyczącą ew. prawa zwrotu towaru.
    Chodzi o zwrot TV kupionego osobiście w sklepie 4 dni temu. Czy mam
    możliwość zwortu towaru bez podawania przyczyny, ew. podania, że nie spełnia
    moich oczekiwań. Jesli tak to w oparciu o jaką podstawę prawną?

    Z góry dziekuję za odp.

  • 3. Data: 2007-05-14 07:57:42
    Od: "Dante" <d...@w...vp.pl>

    > RTFA !!!

    tak jak pisałem - pilne i nie za bardzo mogę czytać archiwum stąd moja
    gorąca prośba o pomoc.

  • 4. Data: 2007-05-14 08:20:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Dante porozsypywal nastepujace haczki:
    > tak jak pisałem - pilne i nie za bardzo mogę czytać archiwum stąd moja
    > gorąca prośba o pomoc.
    W jaki sposob mozesz wysylac posty a nie mozesz przegladac archiwum?
    A wracajac do meritum - nie, nie masz takiego prawa. Niektore sklepy
    (glownie markety) pozwalaja na zwrot towaru w ciagu 5/7 dni od daty
    zakupu (jesli towar jest niezniszczony i bez sladow uzycia) ale to tylko
    i wylacznie ich dobra wola.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-05-14 08:22:50
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > tak jak pisałem - pilne i nie za bardzo mogę czytać archiwum stąd moja
    > gorąca prośba o pomoc.

    Chyba musisz przyjąć, że Ci TV odpowiada. Lub sprzedać na allegro :-)
    Przyjęcie zwrotu jest dobrą wolą sprzedawcy.

    Pozdro
    --
    Piotr

  • 6. Data: 2007-05-14 08:25:37
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > możliwość zwortu towaru bez podawania przyczyny, ew. podania, że nie
    > spełnia moich oczekiwań. Jesli tak to w oparciu o jaką podstawę prawną?

    Możliwość masz, jeśli tylko sprzedaca przyjmie go od Ciebie. Zajdź do
    sklepu, pogadaj. Moze zamast zwrotu uzgodnisz wymianę na inny. Czasami
    naprawdę można sie ze sprzedawcami dogadac.

    Sprzedawca obowiązku przyjęcia zwrotu w tej sytuacji nie ma. Moze to być
    tylko jego dobra wola.