eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo telekomunikacyjne - zgloszenie nie wymagajace zezwolenia › Prawo telekomunikacyjne - zgloszenie nie wymagajace zezwolenia
    From: Rafal Gartner <r...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo telekomunikacyjne - zgloszenie nie wymagajace zezwolenia
    Date: Fri, 08 Nov 2002 04:44:56 +0100

    Witam,

    zwracam się do Was z prośbą o wyjaśnienie kilku kwestii dotyczących
    zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej (tej nie wymagającej
    zezwolenia).

    1) W artykule <http://www.teleprawo.lo.pl/internet2.htm#Iwnpt> jest
    fragment który nie do końca rozumiem:

    Cytat:
    "Składający wniosek musi pamiętać że jego zezwolenie na wykonywanie
    działalności gospodarczej musi mieć zapis wymagany przez art.2, ust.12
    ustawy PT, zezwalający mu na: prowadzenie działalności polegającej na
    eksploatacji sieci publicznej lub świadczeniu usług telekomunikacyjnych w
    sieci publicznej."

    I tu mam wątpliwości, czy aby na pewno dotyczy to także formy zgłoszenia
    które mnie interesuje?
    Jeśli tak to kolejne pytanie: jak można uzyskać zezwolenie o którym
    mowa w powyższym cytacie?

    2) Jak długo muszę czekać z rozpoczęciem działalności, licząc czas
    od złożenia zgłoszenia?

    3) Jakie są zasadnicze różnice pomiędzy operatorem-przedsiębiorcą i
    operatorem publicznym?

    Poza tym, znacie może wartościowe miejsca w sieci opisujące prawo
    telekomunikacyjne? (gogle zakładałem, ale ciężko znaleźć coś
    wartościowego będąć takim laikiem takim jak ja w kwestiach prawnych).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,
    Rafał