  • 1. Data: 2007-01-19 18:18:40
    Temat: Prawo prasowe - sprostowanie. Pomocy !
    Od: Sylwia <d...@g...pl>

    W pewnej gazecie ukazało się moje sprostowanie w bardzo istotnej
    sprawie strasznego pomówienia. Jestem trochę zszokowana, bo sprostowanie
    to ukazało się w dziale listowym 'Czytelnicy do gazety' którego z reguły
    nikt nie czyta poza samym piszącym w dodatku na 8 stronie (artykuł
    pierwotny był na 6-tej). Została zmieniona wymowa tekstu poprzez
    usunięcie wypunktowania - '1)nieprawdą jest że....' i takich kilka
    punktów - wszystko został zlane w jedną całość. Dodatkowo tytuł
    pierwotnego artykułu był napisany czcionką o wielkości 11 mm, a mojego
    hm... listu, czcionką 3 mm. Czy to jest zgodne z prawem? Czuję się
    wykiwana, a sprawa jest dla mnie bardzo ważna.

    pozdrawiam
    Sylwia

  • 2. Data: 2007-01-19 22:28:30
    Temat: Re: Prawo prasowe - sprostowanie. Pomocy !
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    Na tej samej stronie co artukuł i tą samą czcionką a dodatkowo pod wyraźnym
    tytułem należy sporządić sprostowanie.

    Dodatkowo nie może ono zawierać skrótów i składni, które zmieniałyby jego
    sens