  • 1. Data: 2007-11-25 20:10:44
    Temat: Prawo pracy - urlop 24.XII obowiązkowy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Kierownictwo zakładu zadecydowało, ze 24.XII nie będzie prowadziło
    działalności i wysyła pracowników wszystkich na urlop.
    Co z takimi, którym urlop nie przysługuje ?
    Co z takimi którzy urlop już wykorzystali ?
    czy pracodawca musi wtedy udzielić płatnego urlopu ponad ilości określone w
    art. 154 kp.?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 2. Data: 2007-11-25 20:32:24
    Temat: Re: Prawo pracy - urlop 24.XII obowiązkowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:rgrv5j5u68db$.1sbrpjhgarvgq$.dlg@40tude.net Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> pisze:

> [...]
    > Co z takimi którzy urlop już wykorzystali ?
    > czy pracodawca musi wtedy udzielić płatnego urlopu ponad ilości
    Poza nielicznymi indywidualnymi wyjątkami pracodawca nie ma prawa "wysłać"
    pracownika na urlop, bo urlopu udziela się na wniosek pracownika.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-11-25 21:16:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Poza nielicznymi indywidualnymi wyjątkami pracodawca nie ma prawa
    > "wysłać" pracownika na urlop, bo urlopu udziela się na wniosek pracownika.

    Nie żartuj. To znaczy chciałem powiedzieć przeczytaj kodeks pracy. A
    może postaraj sie zrozumieć odpowiednie uregulowania.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 4. Data: 2007-11-25 21:21:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficoq9$pcq$4@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie żartuj. To znaczy chciałem powiedzieć przeczytaj kodeks pracy. A może
    > postaraj sie zrozumieć odpowiednie uregulowania.
    Ty weź się doucz. Użyj w tym celu choćby gugla, a łatwo dotrzesz do
    wypowiedzi prawników.
    Hint: wpisz "przymusowy urlop".

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-11-25 21:32:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Ty weź się doucz. Użyj w tym celu choćby gugla, a łatwo dotrzesz do
    > wypowiedzi prawników.
    > Hint: wpisz "przymusowy urlop".

    Jakoś nie widzę w art. 87 konstytucji by źródłem prawa w Polsce było Google.

  • 6. Data: 2007-11-25 21:35:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficpmn$pcq$5@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Jakoś nie widzę w art. 87 konstytucji by źródłem prawa w Polsce było
    > Google.
    Zrób, co mówiłem (to rada, nie polecenie).

    --
    Jotte