  • 1. Data: 2007-11-25 16:40:04
    Temat: TPSA i neostrada
    Od: tomekxl <t...@w...pl>

    mam pytanko - czy TPSA (lub inny usługodawca) może żądać zapłacenia za
    usługi na świadczenie których nie była podpisana umowa z klientem ?

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2007-11-25 17:45:33
    Temat: Re: TPSA i neostrada
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    tomekxl wrote:
    > mam pytanko - czy TPSA (lub inny usługodawca) może żądać zapłacenia za
    > usługi na świadczenie których nie była podpisana umowa z klientem ?

    zadac moze - kwestia zasadnosci ;)

    co do umowy - wprowadzono pojecie umowy na odleglosc - wiec fizycznie
    podpisu byc nie musi :)

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-11-25 17:57:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał

    > mam pytanko - czy TPSA (lub inny usługodawca) może żądać zapłacenia za
    > usługi na świadczenie których nie była podpisana umowa z klientem ?

    A fryzjer może?

  • 4. Data: 2007-11-25 18:15:09
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tomekxl" <t...@w...pl> napisał

    > A fryzjer może?

    Jeżeli zrobi Ci strzyżenie wbrew twej woli, to nie może :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2007-11-25 20:12:22
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > A fryzjer może?

    A swiadczy usługi zdalnie ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 6. Data: 2007-11-25 20:27:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    tomekxl pisze:
    > mam pytanko - czy TPSA (lub inny usługodawca) może żądać zapłacenia za
    > usługi na świadczenie których nie była podpisana umowa z klientem ?

    A czy taka umowa była w ogóle z kimś zawarta w tym miejscu?

    M.