  • 1. Data: 2009-01-13 11:49:04
    Temat: Prawo pracy premia
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Witam pracuje na umowe o prace czas nieokreslony.
    Moja płaca składa sie z podstawy + miesieczna premia.
    Gdy w miesiącu przebywam chociaż 1 dzien na zwolnieniu lekarskim nie
    dostaje premi, ktora jest sporą czescia moich zarobków ( niska podstawa).

    Czy pracodawca ma prawo tak robić ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-13 11:57:03
    Temat: Re: Prawo pracy premia
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Sty, 12:49, "ben." <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Gdy w miesiącu przebywam chociaż 1 dzien na zwolnieniu lekarskim nie
    > dostaje premi, ktora jest sporą czescia moich zarobków ( niska podstawa).

    Czy premia jest uznaniowa czy wynika jakos z umowy?

  • 3. Data: 2009-01-13 12:24:50
    Od: "ben." <m...@g...com>

    Użytkownik SzalonyKapelusznik napisał:

    > Czy premia jest uznaniowa czy wynika jakos z umowy?

    Premia jest naliczana jako Nagroda + premia uznaniowa.

    Jak tylko bede w domu to sprawdze w umowie czy nie ma wpisów na ten temat.

  • 4. Data: 2009-01-13 15:44:23
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Czy pracodawca ma prawo tak robić ?

    Czy zgodne jest to z umową którą podpisałeś? :-)

    D.

  • 5. Data: 2009-01-13 17:37:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gki16j$l45$1@news2.ipartners.pl ben.
    <m...@g...com> pisze:

    > Premia jest naliczana jako Nagroda + premia uznaniowa.
    O roszczeniach do tej części "uznaniowej" zapomnij od razu.
    Jak zdefiniowano "nagrodę" nie piszesz.

    > Jak tylko bede w domu to sprawdze w umowie czy nie ma wpisów na ten temat.
    O właśnie.
    Ważne są warunki przyznawania dodatków. Jeden z typowych kantów pracodawców,
    ale umowy trzeba czytać PRZED podpisaniem. Przeczytaj także regulamin
    wynagradzania obowiązujacy u pracodawcy.

    --
    Jotte