  • Data: 2003-10-22 07:39:14
    Temat: Prawo pierwokupu, a kupno mieszkania
    Od: "swojski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Oglądałem wczoraj mieszkanie, które bardzo spodobało mi się. Cena jest także
    bardzo atrakcyjna. Sprzedającym jest kobieta, która to mieszkanie pokazywała
    mi. Podczas oględzin do mieszkania wszedł zięć tej kobiety i wyraził się
    mniej więcej tak:
    "Proszę państwa proszę nie kupować tego mieszkania. Jest sprawa w sądzie o
    prawo pierwokupu tego mieszkania."
    Pytanie mam następujące:
    Co się dzieje jeżeli kupiłbym to mieszkanie, a zięć kobiety wygra sprawę w
    sądzie ?

    Pozdrawiam
    Swojski