  • 1. Data: 2006-05-01 22:34:35
    Temat: Prawo pierwokupu
    Od: "martyna.b" <m...@g...pl>

    Jestem współwłaścicielem nieruchomości (1/4 udziałów), ale nabytych w
    drodze dziedziczenia, czyli ustawowo. Chcę swoje udziały sprzedać. Czy
    pozostali współwłaściciele mają prawo pierwokupu z racji tego, że są
    współwłaśćicielami? Czy mogę sobie bezkarnie sprzedać swoje udziały
    obcej osobie, nie powiadamiając pozostalych współwłaścicieli?

  • 2. Data: 2006-05-02 08:00:43
    Temat: Re: Prawo pierwokupu
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    jezeli byl dzial spadku to odpowiedz jw a jezeli nie to potrzebna zgoda
    pozostalych pod rygorem ew bezskutecznosci

    pozdrawiam