  • 1. Data: 2011-11-16 13:20:35
    Temat: Prawo korygują mi ciągle na bieżąco
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Banda oprychów w sądach i w sejmie, stale ustanawiają prawo na bierząco, jak im
    wytykam bezprawie i łamanie praw człowieka. Już drugi raz Sąd Apelacyjny - Sądu
    Pracy odrzucił prawomocnie moją skargę na ZUS w sprawie złodziejskiego kapitału
    początkowego, wiedząc doskonale, że w międzyczasie miała miejsce nowelizacja
    spornej ustawy.

    Kto mi w takim razie zwróci dwie opłaty za wniesienie apelacji i koszty sądowe?

    Poniżej pismo od Biura Rzecznika Praw Obywatelskich:

    Do Rzecznika Praw Obywatelskich wpłynęła skarga Pana Jarosława Niedźwieckiego
    (zam. ul. Łużycka 75, 58-100 Świdnica) w sprawie ustalenia podstawy wymiaru
    kapitału początkowego.

    Sprawa ta wprawdzie była przedmiotem postępowania sądowego, ostatnio zapadł
    wyrok Sądu Apelacyjnego z dnia 28 lipca 2011 r., III AUa 712/11, oddalający
    roszczenia zainteresowanego nie mniej jednak działając na podstawie art. 13 ust.
    1 pkt 2 ustawy z dnia 15 lipca 1987 r. o Rzeczniku Praw Obywatelskich (Dz. U. z
    2001 Nr 14, poz. 147 ze zm.) uprzejmie proszę o przedstawienie stanu faktycznego
    sprawy, w szczególności kwestii przyjęcia do podstawy wymiaru kapitału
    początkowego wynagrodzenia za lata 1988-1989. Dodatkowo uprzejmie proszę o
    pouczenie zainteresowanego o sposobie postępowania w sprawie możliwości
    przeliczenia kapitału początkowego na podstawie ustawy z dnia 28 lipca 2011 r. o
    zmianie ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych ( Dz.
    U. Nr 187, poz. 1112 ). Ustawa ta wprowadza istotne zmiany przy ustalaniu
    podstawy wymiaru kapitału początkowego, a mianowicie zgodnie z art. 174 ust 3 w
    nowym brzmieniu podstawę wymiaru kapitału początkowego ustala się na zasadach
    określonych w art. 15, 16, 17 ust. 1 i 3 oraz art. 18, z tym że okres kolejnych
    10 lat kalendarzowych ustala się z okresu przed dniem 1 stycznia 1999 r.

    Uprzejmie proszę o przekazanie wyjaśnień zainteresowanemu oraz Rzecznikowi Praw
    Obywatelskich.

    To już drugi raz taki numer mi wywinęli, a wytknąłem sądowi apelacyjnemu
    ewidentną stronniczość:

    Sąd Apelacyjny

    III Wydział Pracy

    i Ubezpieczeń Społecznych

    ul. Energetyczna 4

    53-330 Wrocław

    W mojej sprzeczce prawnej

    przeciwko

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

    Sygn. Akt: III AUa 712/11

    w związku z otrzymaniem zawiadomienia o mającym się odbyć w dniu 28 lipca 2011
    r. posiedzeniu Sądu i przydzieleniem sygnatury akt postępowania przed Sądem
    Apelacyjnym, niewiele mówiącej o przydzielonym do rozpoznania sprawy składzie
    sędziowskim Wydziału III, wnioskuję o wyłączenie ze składu orzekającego
    następujących Sędzi Sądu Apelacyjnego - Wydziału III, SSA Maria Pietkun, SSA
    Irena Różańska-Dorosz, SSA Janina Cieślikowska.

    Wniosek swój uzasadniam tym, iż w tym składzie sędziowskim była rozpatrywana
    moja poprzednia apelacja w tej samej sprawie pod sygnaturą akt III AUa 161/09 i
    tenże skład sędziowski złamał prawo oddalając moją apelację wyrokiem z dnia 19
    marca 2009 r., nie uwzględniając obowiązującej od 1 stycznia 2009 r. nowelizacji
    ustawy z 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń
    Społecznych (Dz.U. z 2004 r. nr 39, poz. 353 z późn. zm.). Sąd w tym składzie
    orzekł o oddaleniu mojej apelacji pomimo, iż w piśmie swoim z dnia 24.02.2009 r.
    przeczuwałem stronnicze postępowanie Sądu wyznaczającego termin rozprawy i nie
    umożliwiającego mi zapoznania się ze stanowiskiem strony pozwanej na moją
    apelację i wskazałem stanowczo na obowiązującą w międzyczasie regulację, która
    obligowała stronę do zmiany zaskarżonej decyzji (por. pismo moje z dnia
    24.02.2009 r. - w załączeniu). W przypadku gdy sprawa jest zawieszona przed
    sądem, ZUS powinien zgodnie z moim wnioskiem procesowym w drodze sądowej zmienić
    swoją nieprawomocną decyzję, bądź w przypadku bezczynności być do tego przez Sąd
    wyrokiem zobligowany. Sąd w tym składzie złamał samowolnie obowiązujące prawo, a
    pozwany, po uprawomocnieniu się w/w wyroku, w drodze mojego kolejnego wniosku o
    ponowne naliczenie kapitału początkowego uznał ten punkt roszczenia w swojej
    nowej decyzji z dnia 15.12.2009 r., która jest teraz przedmiotem obecnego
    zaskarżenia ze względu na dalsze uchybienia i łamanie prawa.

    Sąd Apelacyjny w cytowanym powyżej składzie złamał również w innym punkcie
    prawo, oddalając wyrokiem z dnia 19 marca 2009 r. w całości moją wcześniejszą
    apelację. W moim przypadku, Sąd nie zważył, iż w latach kalendarzowych 1988-1989
    cały rok 1988 i 1989 pozostawałem w ubezpieczeniu społecznym za granicą w RFN,
    zatem nie można przyjmować w moim przypadku za rok 1988 i 1989 do obliczenia
    wskaźnika wysokości podstawy wymiaru kapitału początkowego stawki zerowej i lata
    te nie powinny być brane w ogóle pod uwagę lecz być wyłączone z obliczenia
    wartości kapitału początkowego. Kapitał początkowy w moim przypadku powinien być
    zatem wyliczany od 01.01.1980 z 8 kolejnych lat.

    Obecny skład sędziowski orzekający w sprawie zachowuje się również stronniczo,
    nie dając mi znowu poznać stanowiska strony pozwanej na moją apelację, ani też
    nie udostępniając mi przed mającą się odbyć rozprawą uzasadnienia wyroku Sądu
    Okręgowego w Świdnicy Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych i ustosunkowania się
    do mojej apelacji.

    Przypominam, iż zaskarżonemu wyrokowi zarzuciłem:

    1.. błąd w ustaleniach faktycznych przyjętych za podstawę orzeczenia, który
    mógł mieć wpływ na treść orzeczenia;
    2.. obrazę przepisów postępowania;
    3.. obrazę prawa materialnego.

    W sprawie mojej ginęły w Sądzie Okręgowym w Świdnicy dowody i zaświadczenia
    pracodawców i Sąd Okręgowy VII Wydział Pracy ostatecznie bezprawnie uchylił się
    od ich rozpoznania. Takie postępowanie Sądu Okręgowego, jak i Sądu Apelacyjnego
    wyznaczającego ponownie pośpiesznie termin rozprawy apelacji nie dając mi
    zapoznać się ze stanowiskiem strony pozwanej i Sądu Okręgowego na moją apelację
    jest farsą. Który raz z kolei zauważam, że Sądy Pracy w Polsce obligatoryjnie
    bronią reżimu władzy, który jawnie okrada i oszukuje zniewolony naród polski i
    nie mają zatem racji bytu. Sądy te są w tym przypadku fikcją.

    Oszustwo z tzw. kapitałem początkowym nie ma precedensu w cywilizowanym świecie
    i fakt ten opisałem szczegółowo na swojej stronie www.zus-okrada-ludzi.za.pl,
    którą także cytuję w nagłówku.

    W moim przypadku mamy do czynienia z dyskryminacją i łamaniem prawa człowieka do
    należytego zabezpieczenia społecznego. Doświadczając na własnej skórze
    antyspołecznych poczynań i zachowań Sądów Pracy w Polsce, które obligatoryjnie
    same upodlają skrzywdzonych przez reżim ludzi nie wierzę już w sprawiedliwość
    społeczną w zniewolonej Polsce i już dziś mogę stwierdzić, że nie polskie Sądy
    będą rozstrzygać o łamaniu tych podstawowych praw człowieka, ale będę próbował
    rozwiązać tę kwestię w Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu. Sądy Pracy w
    Polsce tak jak reżim w tym kraju okazują swoim obligatoryjnym, negacyjnym
    postępowaniem pogardę dla człowieka, nienawiść do zniewolonych i upodlonych
    Polaków.

    W załączeniu:

    Kopia mojego pisma z dnia 24.02.2009 r. - sygn. akt III AUa 161/09.
    poważaniem

    Jarosław
    Niedźwiecki
    --
    boukun

  • 2. Data: 2011-11-16 20:12:54
    Temat: Re: Prawo korygują mi ciągle na bieżąco
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >....nie polskie Sądy
    > będą rozstrzygać o łamaniu tych podstawowych praw człowieka, ale będę
    > próbował
    > rozwiązać tę kwestię w Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu.

    Nie masz racji. Niepolskie sądy ___już___ rozstszygają o tobie.
    Uważam prywatnie, że sądy obecnie stacjonujące w Polsce, także policja i
    prokuratura nie są polskimi.

    Patsz co było 11 listopada:
    Niemcy napadli na spokojny pohud z polskimi patriotami (naiwnymi).
    W TV kszyk : "Polacy nie umieją świętować!"
    Wczoraj w radio: "...policjant skopał demonstranta, ktoś nagrał to na
    telefon, wgrał na internet, zawiadomił prokuraturę... " w dalszej części
    wiadomości dowiadujemy, się że policjant był nieumudurowany . Czyli zwykły
    prowokator, ubek - po staremu.

    Dla mnie ta wiadomość, w połączeniu ze sprawą tego Polaka-Białorusina, co
    prokuratura dała jego dane i on z tego powodu siedzi w więzienu w Białorusi,
    plus własne doświadczenia z sądami dowodzą, że polskie : policja ,
    prokuratura, i sądy nie są polskie, a są mackami obcego wywiadu.

    Moje doświadczenie z sądem pracy:
    Po zdaje się 7 latah procesu o niewypłaconą mi ostatnią pensję, (praca w
    pełni legalna i udokumentowana, zwolnienie za wypowiedzeniem) , około 10
    rano, 29 grudnia 2006 ___na terenie sądu___ w Warszawie na Pradze napadnięto
    mnie, stszelano do mnie (policja), obrabowano mnie (policja obrabowała mnie
    z ___mojego___ dokumentu - wniosku o ksero kilku stron z akt sprawy -
    bezprawną, bo odmowną decyzją sędziego), bezskutecznie prubowano wymusić
    podpis (zeznania) łamiąc mi rękę.
    Zatszymano mnie, pszekazono ____cywilowi____ (w budynku sądu puźno
    wieczorem) - czyli wstęp do porwania.
    Wypuszczono mnie po ponad dobie od zatszymania, a otszymane dokumenty
    stwierdzają że zatszymano mnie na około 4h.
    W trakcie zatszymania nie tylko stszelano do mnie ale spałowano mnie, kazano
    mi się rozbierać do naga - policjantka Barbara Owczarek, a potem do celi
    pszyniesiono gazetkę pornograficzną, nie dostałam obiadu żadnego dnia,
    głodzono mnie, picia dano dużo za mało, kolacja i śniadanie były śladowe i
    niejadalne. To w skrucie.
    Do Trybunału Praw Człowieka pisałam. Olali mnie za pierwszym razem (gdy
    policja już wcześniej na mnie wymyszała pieniądze - pszez zastraszanie mnie
    w pszed dzień pierwszej rozprawy w sądzie pracy pszeciwko firmie PAJCOMP -
    3, czy 4 października 2001.
    Za drugim razem , gdy pisałam w sprawie dotyczącej 29-30 grudnia 2006
    połapałam się, że celowo pszedłużają sprawę by wyciągnąć ode mnie wiadomości
    o Polsce,i
    i tak sprawę odżucą i powiedziałam im delikatnie pszez telefon, żeby się
    pocałowali w dupę.
    Obecnie ukrywam się i czekam na lepsze czasy.

  • 3. Data: 2011-11-17 08:56:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pocałowali w dupę.
    > Obecnie ukrywam się i czekam na lepsze czasy.

    Stokrotko, odrzucą ci sprawy, jak będziesz tak szeleścić... Mi się zdarzył błąd
    w "na bierząco" w tekście, choć już w tytule jest poprawnie, ale pozamieniaj u
    siebie wszystkie "sz" na "rz", oprócz wypuszczono, a zobaczysz, że sprawy ruszą
    do przodu...

    boukun

  • 4. Data: 2011-11-17 19:02:21
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Faktycznie , byłam nieco wkużona, i zapomniałam standartowej stopki dopisać.

    > ....ale pozamieniaj u siebie wszystkie "sz" na "rz", oprócz wypuszczono, a
    > zobaczysz, że sprawy ruszą do przodu...
    Co oznacza "sprawy ruszą do pszodu"?
    To źle bżmi.

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 5. Data: 2011-11-17 21:04:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Faktycznie , byłam nieco wkużona, i zapomniałam standartowej stopki dopisać.

    > Co oznacza "sprawy ruszą do pszodu"?
    > To źle bżmi.

    No przestaną cię już olewać w Strasburgu, może?
    Bo z nimi to faktycznie chuj wie...

    boukun

  • 6. Data: 2011-11-17 21:48:21
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > No przestaną cię już olewać w Strasburgu, może?
    > Bo z nimi to faktycznie chuj wie...
    Lepiej , żeby mnie olwali , pszynajmniej nie będą szkodzić, np taki Ziobro,
    a za jego ministrowania było to co opisałam wyżej, i skargę pisałam , nie
    tylko do ministerstwa.

    (sory za styl)
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 7. Data: 2011-11-17 21:58:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > za jego ministrowania było to co opisałam wyżej, i skargę pisałam , nie tylko

    Ziobro nie ma nic wspólnego z Europejskim Trybunałem Praw Człowieka, który jest
    organem Rady Europy, w której jest zrzeszone 47 państw z całej Europy i Turcji.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Europy

    Ziobro, to Parlament Europejski, organ Unii Europejskiej, zrzeszającej 26 państw
    europejskich. Tam też może zresztą pokiwać tylko palcem w bucie...

    boukun

  • 8. Data: 2011-11-18 18:37:40
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Jakiś ty naiwny.