  • 1. Data: 2011-11-15 12:00:58
    Temat: maski - inne podejście
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Tak se przeczytałem troche postów poniżej na temat zakzu zasłaniania twarzy w
    miesjcach publicznych. I tak sie zastanawiam jak juz ta ustawa wejdzie w życie
    to co zrobią goście dorabiający po miastach jako mikołaje ? A może w ustawie
    będzie pisać, że mikołajów nie dotyczy i będziemy mieli zadymy (przepraszam
    protesty) w strojach mikołajów ?

  • 2. Data: 2011-11-15 12:07:46
    Temat: Re: maski - inne podejście
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.11.2011 13:00, mz pisze:
> [...]
    > mikołaje ? A może w ustawie będzie pisać, że mikołajów nie dotyczy i
    > będziemy mieli zadymy (przepraszam protesty) w strojach mikołajów ?

    Zapis miałby sens jedynie w przypadku manifestacji - z ciążącym na
    organizatorze obowiązku pilnowania tej zasady.

    Poza tym zakaz jest o tyle idiotyczny, że motocykliści nie mogliby
    poruszać się po drogach publicznych, a zimą ludzie byliby przepisami
    narażani na odmrożenia a przynajmniej poważne zachorowania.

  • 3. Data: 2011-11-15 12:40:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-15 13:00, mz pisze:

    > I tak sie zastanawiam jak juz ta ustawa wejdzie w życie to co zrobią goście
    dorabiający po miastach jako
    > mikołaje ?

    Zapuszczą prawdziwe brody :)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 4. Data: 2011-11-15 12:45:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 15 Nov 2011 13:07:46 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Zapis miałby sens jedynie w przypadku manifestacji - z ciążącym na
    > organizatorze obowiązku pilnowania tej zasady.

    Skądinąd nikt nie mówi o generalnym zakazie wychodzenia w masce na ulice.
    Więc motocykliści i Mikołaje mogą czuć się bezpiecznie. A także osoby
    przebierające się w ramach reklamowania różnych produktów, lokali, itd.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2011-11-15 17:26:15
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...onet.pl>

    > Skądinąd nikt nie mówi o generalnym zakazie wychodzenia w masce na ulice.

    Co nie przeszkadza temu by w ustawie się taki zapis znalazł...

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2011-11-15 18:27:54
    Od: cezar <t...@e...com>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 12:45:58 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > ulice. Więc motocykliści i Mikołaje mogą czuć się bezpiecznie. A także
    > osoby przebierające się w ramach reklamowania różnych produktów, lokali,

    No dobra, a demonstracja mikołajów? Są przecież takowe organizowane.
    Jeszcze nie w Polsce, ale kto wie. Z drugiej strony jeśli w manifestacji
    weźmie udział zakwefiona islamka. Przecież im nie można zabronić noszenia
    tych wdzianek na buźkę....Zedrą jej to murowane, że jakaś cesna w PKiN
    pierdyknie...

  • 7. Data: 2011-11-15 20:19:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011, Olgierd wrote:

    > Skądinąd nikt nie mówi o generalnym zakazie wychodzenia w masce na ulice.
    > Więc motocykliści i Mikołaje mogą czuć się bezpiecznie.

    A co z przypadkami rowerzystów, którzy dotąd - jeśli odmawiano
    możliwości organizowania innej formy - właśnie manifestację
    organizowali? (nie wiem czy zimą, bo udziału nigdy nie brałem,
    ale zimą jeżdżę a bez zasłonięcia może to być niezdrowe,
    rzecz jasna tylko na podstawie moich organoleptycznych
    doświadczeń, "badaniami amerykańskich uczonych" nie
    dysponuję :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-11-15 21:01:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 15 Nov 2011 17:26:15 +0000, Przemek Lipski wrote:

    > Co nie przeszkadza temu by w ustawie sie taki zapis znalaz?...

    Akurat w przypadku prawa o zgromadzeniach taka próba była. I się zmyła ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 9. Data: 2011-11-16 16:54:26
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-15 13:07, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > poruszać się po drogach publicznych, a zimą ludzie byliby przepisami
    > narażani na odmrożenia a przynajmniej poważne zachorowania.

    Spoko... Pójdą w cenie sztuczne brody i okulary słoneczne. Można już
    kupować fabryki.

    Jedyną słuszną reakcją na idiotyzmy maskujące nieudolność władzy jest
    wieszanie przedstawicieli tej władzy na latarniach w stolicy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2011-11-17 09:35:35
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał :

    > Spoko... Pójdą w cenie sztuczne brody i okulary słoneczne.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=9Vk8jTBfVkc#t=459s