eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenta - zwrot › Prawo konsumenta - zwrot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bocio" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo konsumenta - zwrot
    Date: Mon, 26 Dec 2005 16:28:10 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <dop5mq$9e3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-243-3.man.bydgoszcz.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135614490 9667 172.20.26.242 (26 Dec 2005 16:28:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Dec 2005 16:28:10 +0000 (UTC)
    X-User: mario.boniecki
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: nat-243-3.man.bydgoszcz.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:352663
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam mam małe pytanie, przepisy się tak szybko zmieniają i nie wiem jak jest
    teraz.

    Jakie prawo ma konsument gdy kupi towar i chce go wymienić na drugi dzień?
    bo np nie działa prawidłowo. Czy w takim przypadku sklep wysyła do naprawy
    serwisowej urządzenie czy ma obowiązek wymienić na inny?

    A co w przypadku gdy urzadzenie działało i zepsuło się na drugi dzień?


    pozdrawiam



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.12.05 16:39 kam
  • 26.12.05 20:15 Artur

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1