eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo konsumenckie - klawiatura › Prawo konsumenckie - klawiatura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Tobi <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo konsumenckie - klawiatura
    Date: Wed, 17 Aug 2005 12:33:14 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 8
    Sender: t...@p...onet.pl@213.17.150.66
    Message-ID: <ddv3oe$44n$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.17.150.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1124274766 4247 213.17.150.66 (17 Aug 2005 10:32:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Aug 2005 10:32:46 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:320217
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    na zakupionej klawiaturze po tygodniu niezbyt intensywnego użytkowania
    zaczynają się ścierać litery na klawiszach (klawiatura jest czarna,
    napisy białe, tzn. teraz już szare). Czy może to być podstawą
    reklamacji? Jeśli tak, to czy mam prawo do wymiany na inny/taki sam
    model czy też do zwrotu gotówki? Obawiam się, że ten model tak ma.

    Tobi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1