  • 1. Data: 2002-02-01 21:15:17
    Temat: Podział
    Od: Mk <m...@k...chip.pl>

    Witam.

    W jaki sposob przeprowadzic, podział majątku, w "sposób dobrowolny"?
    tzn. obie strony dogadują sie co biorą.
    Do podziału jest domek jednorodzinny, i drugi dom z zabudowaniami, i
    1.66 ha.
    Głównie chodzi mi koszty. Czy wystarczy wizyta u notariusza i złożenie
    podpisów, czy dodatkowo sporządzenie różnych mapek, ocena wartości
    domów itp?

    Pozdrawiam
    Michał.

  • 2. Data: 2002-02-01 23:24:04
    Temat: Re: Podział
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 1 Feb 2002, Mk wrote:

    > W jaki sposob przeprowadzic, podział majątku, w "sposób dobrowolny"?
    > tzn. obie strony dogadują sie co biorą.

    Tak jak sugerujesz - dobrowolnie.

    > Głównie chodzi mi koszty. Czy wystarczy wizyta u notariusza i złożenie
    > podpisów, czy dodatkowo sporządzenie różnych mapek, ocena wartości
    > domów itp?

    Po rozwodzie nie jest to wymagane, bo nie istnieje wspólnota majątkowa,
    którą trzeba dzielić.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-02-04 17:49:11
    Od: Mk <m...@k...chip.pl>

    Gwidon S. Naskrent wrote:

    >Po rozwodzie nie jest to wymagane, bo nie istnieje wspólnota majątkowa,
    >którą trzeba dzielić.

    Rozumiem, że nie jest wymagane robienie rożnego rodzaju mapek
    geodezyjnych, bo wizyta u notariusza jest przecież konieczna?
    Jakie są koszty takiego podziału /dokumentu/?

    pozdrawiam
    Michał.