  • From: "Irek" <i...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdu znow nowe????
    Date: Thu, 18 Nov 2004 01:08:05 +0100

    Ja sie podpinam pod temat lekko go zmieniajac.
    Bylem zmuszony do zmiany Prawa Jazdy. Poszedlem do urzedu i oddalem im stare
    prawojazdy na ktorych bylo napisane wazne bezterminowo. Niestety tak za
    darmo nie chcieli mi wydac nowego. Poszedlem do kierownika ale zaslaniajac
    sie jakas nienormalna ustawa kazal zaplacic albo mi zabiora i tyle. Wiec
    pytam Jakim prawem. Jesli Panstwo popelnia blad to powinno za niego zaplacic
    z wlasnej kieszenie a nie scigac o to zwyklych smiertelnikow. Co mnie to
    obchodzi ze wymyslaja sobie jakis kartonik ktory po kilku latach nie spodoba
    sie nowemu Panu - i co bedziemy zawsze po du..e bici??
    iwi