  • 1. Data: 2003-06-11 14:07:45
    Temat: Prawo gospodarcze
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam jestem studedntem prawa i administaracji na jednej z prywatnych uczelni i
    mam pewien problem. Moj promotor (dr prawa gospodarczego) podal mi temat na
    jaki moglbym napisac swoja prace licencjacka. Brzmi on "struktura prawna
    koncesji". Pochodzilem troche po bibliotekach i nie znalazlem za duzo
    literatury na ten temat, w sumie o koncesji nie bylo tego duzo "Koncesje w
    prawie polskim / Cezary Kosikowski." oraz "Zezwolenia na działalność
    gospodarczą w prawie polskim" tego samego autora. troche jest tego za malo.
    Moze ktos z grupowiczow zna jeszcze jakies pozycje bibliograficzne dotyczace
    koncesji?
    Jednak czy moglby ktos podpowiedzic mi jakis inny temat dotyczacy prawa
    gospodarczego, bo wlasnie tej dziedziny ma dotyczyc praca.

    Z gory dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam Szybki_Misiek
    S...@p...onet.pl