  • 1. Data: 2006-11-12 22:13:11
    Temat: Prawo do domu??
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam.
    Jak to jest z prawem do domu,kiedy maz wniosl do malzenstwa dzilke na ktorej
    po slubie wybudowalismy dom?Niestety nie mam na siebie za duzo faktur za
    budowe.Czy mam prawo do polowy majatku przy rozwodzie?
    Dzieki za ewentualne odpowiedzi
    Annacor

  • 2. Data: 2006-11-12 22:16:45
    Temat: Re: Prawo do domu??
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jeszzce jedna durna Baba

  • 3. Data: 2006-11-12 22:54:31
    Od: ntech <u...@n...ssn.pl>

    Data: 12.11.2006 - autor: PPC - treść:
    > Jeszzce jedna durna Baba
    Durna to jest Twoja odpowiedź.
    Co złego w tym że układała sobie życie w dobrej wierze i nie wyszło ?

    Ad. Anncor
    Jestem w takiej samej sytuacji tylko że to ja budowałem dom na działce
    żony.Niestety prawo nie zostawia złudzeń.Czyja działka tego dom.Możesz
    walczyć o zwrot kosztów jeżeli posiadasz faktury ale sam wiem jak to
    jest z fakturami w dobie oszczedzania na vacie w przyjaznych hurtowniach
    i wykonawcach na słowo.Ja też niewiele miałem.
    Jedyna szansa to sie dogadać polubownie,sprzedać dom i liczyć że
    COKOLWIEK ci mąż odda jeżeli będzie uczciwy i honorowy.
    Powodzenia

  • 4. Data: 2006-11-13 09:00:36
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    > Jeszzce jedna durna Baba