  • 21. Data: 2009-07-20 10:19:51
    Temat: Re: Prawo do 26 dni urlopu, jak wyliczyć?
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał

    > Zdaje się, że od 2005 do 2009 znalazłoby się kilkanaście miesięcy
    > kiedy byłem skreślony, czy w ten sposób można próbować
    > uzyskać ten brakujący okres?

    A kiedy dokładnie Cię skreślono i kiedy rozpocząłeś ten drugi "cykl"
    studiów, po reaktywacji?

    > Ogólnie sądziłem, że skoro okres studiów mi się nieco rozciągnął
    > (prawie do 10 lat) to nawet wykrajając te standardowe 5 lat na
    > studiowanie
    > + przepracowane 5 lat na etacie + szkoła średnia wystarczy z
    > naddatkiem :>

    Niestety, ponieważ lata, w których nauka pokrywa się z pracą nie sumują
    się.
    Wybiera się okres korzystniejszy dla pracownika.

  • 22. Data: 2009-07-20 20:05:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 20 Lip, 12:19, "Baloo" <n...@o...eu> wrote:
    > A kiedy dokładnie Cię skreślono i kiedy rozpocząłeś ten drugi "cykl"
    > studiów, po reaktywacji?

    Czort wie, rozeznać się w tym dziekanatowym bur. to trzeba
    mieć 2 dni urlopu, garść piguł na nerwy i 2 kolegów
    powstrzymywaczy :>
    Zobaczę czy coś dam radę sprawdzić, ale chyba dam sobie spokój
    i odczekam te pół roku :/

    Pzdr.
    L.