    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do 26 dni urlopu, jak wyliczyć?
    Date: Fri, 17 Jul 2009 15:41:39 +0200

    "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał

    Sprawa może być lekko zagmatwana.
    Mam na koncie ukończone liceum,
    następnie zaczęte studia w 1999
    oraz zaczęta praca na etat od 1. stycznia
    2004. Pracuję cały czas,a w tym miesiącu
    udało mi się nareszcie ukończyć studia.
    Wykoncypowałem sobie, iż chętnie przygarnąłbym
    dodatkowe 6 dni urlopu, czy mam szansę je uzyskać?

    ***
    Za skończone studia masz automatycznie 8 lat stażu.
    Ale, żeby zyskać 26 dni urlopu, musiałbyś mieć 10 lat stażu.
    Czyli dopiero po dwóch latach pracy od momentu ukończenia studiów,
    nabierzesz prawa do pełnego wymiaru urlopu (czyli już w lipcu 2011). Gdybyś
    nie kończył studiów, to czekać musiałbyś aż do końca 2014 roku.