    From: petrosm <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo bankowe
    Date: Mon, 29 Sep 2008 07:35:28 +0000 (UTC)

    Dzien dobry,

    Chcialbym poprosic Was o porade w nastepujacej sprawie.
    Tydzien temu moj bank podal na swojej stronie zly (mocno zawyzony)
    kurs USD. W tym samym czasie (na nieszczescie) dokonywalem wlasnie
    przewalutowania z USD na PLN dosc sporej kwoty. Oczywiscie
    systemwylapal nieprawidlowosc w kursie i przeliczyl moje pieniadze nie
    po
    tym zawyzonym, tylko po "prawidlowym", ktory okazal sie wyjatkowo
    niski. Gdybym wiedzial jaki jest faktyczny kurs, nie dokonalbym tego
    przelewu/przewalutowania! Zlozylem raklamacje w banku i otrzymalem
    najpierw odpowiedz, ze sorry, ale to byla wina awarii systemu, a po
    moim odwolaniu, otrzymalem propozycje cofniecia tego
    przelewu/przewalutowania i powrocenie do stanu sprzed tygodnia.
    Zastanawiam
    sie, czy mam jakas szanse rozegrac inaczej te sprawe z bankiem i
    domagac sie uznania jednak tego przewalutowania po podanym przez bank
    kursie (wiadomo-zysk)? Czy moze jednak skorzystac z propozycji
    cofniecia operacji, bo i tak niczego lepszego nie uzyskam? Myslalem o
    arbitrazu bankowym, aletam zajmuja sie sprawami do 8000 tys pln, tutaj
    jest to znacznie
    wiecej...

    Pozdrawiam

    Piotr

    --
    I'm using an evaluation license of nemo since 342 days.
    You should really try it!