  • 1. Data: 2003-05-13 12:19:27
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Andrzej Zabawski" <a...@k...chip.pl>

    Sprawa wyglada tak:
    firma reklamowa ukradla moja fotografie
    zamieszczona w internecie i wykorzystala
    na wizytowce zrobionej dla swojego klienta.
    Tlumacza sie tak, ze jak sie publikuje fotke
    w Internecie to trzeba sie liczyc z tym, ze sobie
    ja wszyscy beda brali i tyle.
    Na stronie gdzie publikuje swoje fotografie jest
    oczywiscie info o zastrzezeniu praw autorskich,
    a na moje pytanie czy owa firma nie czuje sie
    zobowiazana w stosunku do mnie z tyt. praw
    autorskich odpowiedziano mi ze "ja ich probuje
    naciagac". Ja pierdziele, w jakim kraju mi
    przyszlo zyc!
    Prosba do Was o rade, czy warto ta firme podac
    do sadu, czy to i tak nic nie da ?

    Pozdrawiam
    -- Andrzej Zabawski --
    www.akwafoto.pl

  • 2. Data: 2003-05-13 13:25:06
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Prosba do Was o rade, czy warto ta firme podac
    > do sadu, czy to i tak nic nie da ?

    Przyłanczam się do pytania, IMO wykorzystanie zdjęcia bez zgody autora to
    zwykła kradzierz, jak w takiej sytuacji reagować, gdzie to zgłosić?

    Mariusz Rzepkowski
    www.mariuszr.prv.pl

  • 3. Data: 2003-05-13 16:56:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Zabawski napisał:
    > Prosba do Was o rade, czy warto ta firme podac
    > do sadu, czy to i tak nic nie da ?

    Jak jesteś frajer to nie podawaj.
    Niestety tak to już jest na tym świecie, że czasem o swoje trzeba powalczyć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 4. Data: 2003-05-13 18:07:29
    Od: dan <d...@p...pl>

    > autorskich odpowiedziano mi ze "ja ich probuje
    > naciagac". Ja pierdziele, w jakim kraju mi
    > przyszlo zyc!
    > Prosba do Was o rade, czy warto ta firme podac
    > do sadu, czy to i tak nic nie da ?

    W 'normalnym' kraju ;D
    A powaznie, to do sadu z nimi i sie nie patyczkowac. Przeczytaj archiwum
    grupy kilka razy juz byly opisywane tego rodzaju sprawy.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2003-05-14 17:47:02
    Od: "Andrzej Zabawski" <a...@k...chip.pl>

    Dziekuje wszystkim za rady, kieruje do nich oficjalne
    pismo z propozycja ugodowa (oczywiscie beda musieli
    zaplacic wielokrotnie wiecej niz normalnie) a jesli
    nie pojda na to - kieruje sprawe do sadu.

    -- Andrzej Zabawski --