  • 1. Data: 2004-03-07 18:03:26
    Temat: Prawo a niekomercyjne radia internetowe?
    Od: gito <g...@n...spam.student.pr.radom.pl>

    Zamierzamy stworzyć małe studenckie radio internetowe.
    Ma może ktoś jakieś doświadczenie dotyczące kwestii prawnych takiego
    przesłonięciach. Czy trzeba płacić za prawa autorskie czy tyko wystarczy
    posiadanie orginalnych nośników ?

    Ze spraw o których się czyta w internecie/prasie zaiks domaga się
    pieniędzy jeżeli stwierdzi że osoba odtwarzająca mniej lub bardziej
    publicznie komercyjne utwory uzyskuje z tego tytułu jakieś korzyści
    majątkowe, w naszym przypadku będzie to praca społeczna w akademikach,
    tak dla siebie i kolegów.
    A co wy o tym sądzicie trzeba płacić czy nie??

    Może trochę NTG ale nie bardzo wiem na jakiej grupie zadać to pytanie,

  • 2. Data: 2004-03-07 22:03:08
    Temat: Re: Prawo a niekomercyjne radia internetowe?
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia nie 7. marca 2004 19:03 , osobnik podajacy sie za gito byl laskaw
    napisac:

    ch. Czy trzeba płacić za prawa autorskie czy tyko
    > wystarczy posiadanie orginalnych nośników ?

    trzeba miec specjalne edycje dla prezeterow

> [...]
    > publicznie komercyjne utwory uzyskuje z tego tytułu jakieś korzyści
    > majątkowe, w naszym przypadku będzie to praca społeczna w akademikach,

    niema znaczenia czy komercyjne czy nie, placic trzeba

    > A co wy o tym sądzicie trzeba płacić czy nie??

    prowadzilem kiedys radiowezel, dwa lata, nic nie placilismy zaiksowi i
    nikt sie nie "czepil"

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta