  • 1. Data: 2004-03-07 17:12:44
    Temat: szkoła prywatna a urlop płatny
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    czy to prawda że szkoły nie mają płatnych urlopów
    czy raczej nauczyciele nie mają płatnych urlopów

    zakładając któreś z powyższych
    czy szkoła prywatna też tych zasad się tyczy?

    sedno:
    czy jak jestem zwykłym pracownikiem biurowym
    w szkole prywatnej to przysługuje mi płatny urlop?

    --
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
    strona obsluguje zewn. skrypty (*.js) - zapraszam do współpracy

  • 2. Data: 2004-03-08 16:50:23
    Temat: Re: szkoła prywatna a urlop płatny
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "zlotowinfo" <a...@j...pl> napisał w wiadomości

    > czy to prawda że szkoły nie mają płatnych urlopów
    nie
    > czy raczej nauczyciele nie mają płatnych urlopów
    tak

    > zakładając któreś z powyższych
    > czy szkoła prywatna też tych zasad się tyczy?
    ni wiem

    > sedno:
    > czy jak jestem zwykłym pracownikiem biurowym
    > w szkole prywatnej to przysługuje mi płatny urlop?
    zalezy od umowy?
    masz wakacje? - To jest platny urlop dla nauczycieli

  • 3. Data: 2004-03-08 21:33:21
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > nie
    > tak
    > ni wiem
    > zalezy od umowy?
    > masz wakacje? - To jest platny urlop dla nauczycieli

    nie mam wakacji
    w wakacje internet cafee całą parą

  • 4. Data: 2004-03-09 15:53:04
    Od: "Pete" <n...@n...com>