  • 1. Data: 2002-04-19 19:47:46
    Temat: Chcę być rolnikiem.
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Jestem bezrobotny, ale chciałbym zostać rolnikiem i płacić KRUS.
    Jakie warunki trzeba spełnić, żeby zostać rolnikiem i móc płacić KRUS? Ile
    wynosi składka KRUS?
    Na razie mam 0,15 ha działki rolniczej.

  • 2. Data: 2002-04-19 21:46:14
    Temat: Re: Chcę być rolnikiem.
    Od: "Cezar" <c...@b...pl>

    Ile
    > wynosi składka KRUS?

    Niedawno bylo 213 czy 243 (jakos tak bo nie pamietam dokladnie) zl na
    kwartal.

    Cezar

  • 3. Data: 2002-04-19 22:29:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    www.krus.org.pl

    > Na razie mam 0,15 ha działki rolniczej.

    No to zbieraj ziemię, zbieraj - minimalna powierzchnia gospodarstwa
    rolnego to 1 ha użytków rolnych.

    Polecam http://www.srm.com.pl/kwartalnik/standardy/29_TK.sht
    ml

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-21 18:17:43
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > No to zbieraj ziemię, zbieraj - minimalna powierzchnia gospodarstwa
    > rolnego to 1 ha użytków rolnych.

    No i byłem na www.krus i tam pisze, że nie muszę mieć 1ha i mogę się
    ubezpieczyć dobrowolnie. Więc jeśli to zrobię i po roku założę działalność
    gosp., to będę musiał płacić ZUS czy nie?

  • 5. Data: 2002-04-21 18:29:00
    Od: "crisson" <c...@i...pl>