    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo Autorskie raz jeszcze
    Date: Thu, 18 Jun 2009 21:38:40 +0200

    Nie wiem czy ten problem był już poruszany, mam nadzieje że nie.

    Jestem grafikiem komputerowym.
    Pracowałem na etat dla agencji reklamowej (w sumie powinienem to w
    cudzysłowie wpisać tą agencję :D) tworząc dla nich projekty. Z firmą się
    rozstałem. Projekty, które dla nich robiłem umieściłem w swoim portfolio
    jako twórca (osobiste prawa majątkowe).
    Aktualnie myślę nad założeniem własnej firmy, czy będę mógł umieszczać
    dalej te projekty? Wykonane niby przeze mnie ale dla innej zupełnie
    firmy niż ta w portfolio której chcę je umieścić. Jak to wygląda z
    punktu widzenia prawa?

    W ogóle ta firma dla której pracowałem ma prawo się chwalić tymi
    projektami? Ja mam osobiste prawa autorskie, klient majątkowe a co ma
    firma dla której pracowałem?

    pozdrawiam.
    PlaMa