  • 1. Data: 2008-03-06 05:56:01
    Temat: Prawnik (prawo autorskie w EU - praca dyplomowa) poszukiwany do konsultacji.
    Od: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>

    Witam,

    Jestem na ukonczeniu pracy dyplomowej na studiach za granica. Wymaga sie ode
    mnie pewnych czynnosci (konkretnie: wyslanie listow do poprzednich
    pracodawcow z prosba o 'validation' moich prac - tj. praca dyplomowa jest
    oparta na pracy w danych firmach).

    Nie bardzo wiem jak sie do tego odniesc - chcialbym w miare mozliwosci
    skonsultowac to z jakims dobrym prawnikiem.

    Oczywiscie rozumiem ze porada taka jest platna. Szukam rowniez osoby ktora w
    razie czego moglaby mnie reprezentowac w sadzie za granica (Belgia).

    Konsultacja wylacznie przez internet (jestem za granica), platnosc
    przelewem.

    Czekam na odzew na a...@g...com - prosze o krotkie info o sobie
    (nie mowie o CV, ale tez chce rozmawiac z kims kto ma odpowiednie
    doswiadczenie).

    Pozdrawiam>P.