    From: "Pandziak" <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawnik do obslugi kamienic.
    Date: Thu, 2 Jan 2003 12:32:10 +0100

    Witam !!
    Jestem pierwszy raz na tej grupie ,pozdrawiam wszystkich.

    Poszukuje prwanika ,ktory podjolby sie obslugi prawnej kamienic czynszowych.
    Specyfika pracy polega na bieglej znajomosci prawa lokalowego
    ,reprezentowanie wlasciciela w sadzie w sprawach z najemcami.

    Mile widziane dobre kontakty w ksiegach wieczystych i u komornikow.

    Oczywiscie chodzi mi o firme w Lodzi.
    Chetnych do wspolpracy zapraszam na priva.

    Pozdrawiam.
    Pandziak
    p...@s...pl