eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta › Prawa konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Chory" <c...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa konsumenta
    Date: Tue, 24 May 2005 21:05:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 8
    Message-ID: <d6vtue$kfg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat1.dami.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116961550 20976 82.139.15.231 (24 May 2005 19:05:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 19:05:50 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: ps3chory
    X-Antivirus: avast! (VPS 0521-1, 2005-05-24), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:299609
    [ ukryj nagłówki ]

    Chcę oddać TV do reklamacji. Nie interesuje mnie wymiana na nowy, a tym
    bardziej naprawa, natomiast wiem, że sprzedawca najpewniej będzie chciał
    takiego właśnie rozwiązania. Czy mam prawo zażądać od sprzedawcy zwrotu
    pieniędzy? Jeśli tak to na jakiej podstawie? Na co mogę się powołać?

    --
    Chory

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1