eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta › Re: Prawa konsumenta
  • Data: 2005-05-24 21:47:58
    Temat: Re: Prawa konsumenta
    Od: "Adam" <a...@p...bg.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Chory" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:d6vtue$kfg$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcę oddać TV do reklamacji. Nie interesuje mnie wymiana na nowy, a tym
    > bardziej naprawa, natomiast wiem, że sprzedawca najpewniej będzie chciał
    > takiego właśnie rozwiązania. Czy mam prawo zażądać od sprzedawcy zwrotu
    > pieniędzy? Jeśli tak to na jakiej podstawie? Na co mogę się powołać?
    >

    Niestety nie masz prawa zadania zwrotu pieniedzy. Mozesz zamiast reklamacji,
    jezeli od zakupu nie minelo 6 m-cy a produkt jest wadliwy, uznac ze nie jest
    zgodny z umowa konsumencka i na tej podstawie zazadac wymiany na nowy.
    Zdarza sie, ze sprzedawcy w takich sytuacjach ida na reke i pozwalaja
    wymienic na dowolny produkt o tej samej wartosci.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1