eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Prawa klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Kamil" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa klienta
    Date: Sun, 25 Jan 2004 12:56:56 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: k...@p...onet.pl@pa56.solaris.ds.polsl.gliwice.pl
    Message-ID: <bv0apa$kb7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa56.solaris.ds.polsl.gliwice.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1075031658 20839 157.158.189.56 (25 Jan 2004 11:54:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Jan 2004 11:54:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189678
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Oddalem telefon komorkowy do serwisu 4 dni po jego zakupie. Powodem byl
    charczacy glosniczek.
    W zwiazku z tym ze juz kilka razy przy poprzednich telefonach mialem
    problemy z serwisami chcialem zapytac jak sobie radzic z tymi cwanymi
    typami.

    Wiem ze jesli nie oddaja mi telefonu po 14 dniach roboczych mam prawo do
    wymiany na nowy.
    A co jesli sie okaze ze telefon mi oddali, glosnik jest OK, ale przy okazji
    cos zniszczyli, np. porysowali obudowe, wyswietlacz, albo nawet wymienili
    oprogramowanie na jakies gorsze (bo i o takich przypadkach slyszalem)

    Chodzi mi przy tym o to zeby nie musiec co tydzien biegac ze sprzetem do
    serwisu tylko zalatwic to raz a porzadnie

    Sorki za taki pesymistyczny post ale niestety (jak juz wspomnialem) nie mam
    z serwisami najlepszych wspomnien

    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1