  • Data: 2003-04-23 14:57:52
    Temat: Prawa kanara i pasazera
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Codziennie kozystam z dobrodziejstw komunikacji miejsciej za ktore to
    dobrodiejstwa co miesiac place kupujac bilety miesieczne.

    Zazwyczaj mam te bilety przy sobie, ale czasami zdaza mi sie zostawic
    portfel w innej kurtce, jade wtedy czasami zupelnie nieswiadomie bez biletu
    przy sobie. Naszczescie jeszcze nikt mnie nie zlapal w takiej sytuacji, ale
    mam pytanie - co by bylo gdyby zlapal.

    W portfelu mam wszystkie swoje dokumenty, wiec jak go zostawie w domu to nie
    mam mozliwosci wylegitymowac sie w zaden sposob.

    Ja nawet chetnie podam kanarowi moje dane, potem napisze odwolanie i bedzie
    ok, tylko z tego co czasami sie slyszy to nie jest tak latwo. Kanary
    podobno zatrzymuja ludzi, zawoza do jakiej ich centrali gdzie czeka sie na
    policje i trwa to dlugo.

    Jaka jest prawna procedura postepowania ktore kanar moze przeprowadzic.

    Ja ze swojej strony rozumiem ze zapomnialem biletu, ja mu chetnie podam
    swoje dane i potem nawet zaplace 5zl z wyjasnienie. Tylko co zrobic, na co
    sie powolac zeby nie zostac zatrzymanym?