  • 1. Data: 2004-10-25 13:55:44
    Temat: Prawa autorkie, własność intelekualna
    Od: "Wincent" <_...@w...pl>

    Witam wszyskich.
    Zwracam się z proźbą do osób znających prawo autorkie i prawa pokrewne.
    Mam jedno krótkie pytanie czy jakakolwiek instytucja (policja, firma będąca
    właścicielem praw autorskich) może wysunąć rządania na podstawie tylko i
    wyłącznie wpisów do rejestru systemu operacyjnego.
    Np. Wpada do mnie policja i w rejestrze znajduje numery licencyjne na np.
    Photoshopa,Corela itp. na które to numery nie moge przedstawić licencji, ale
    fizycznie tych aplikacji nie ma na dysku. Co jest dowowodem świadczącym o
    popełnionym przestępstwie kradzierzy praw intelektualnych sama aplikacjia
    czy mogą o tym świadczyć tylko wpisy do rejestru.
    Jestem ciekwy co o tm myślicie???
    (Ale zamieszałem, mam nadzieje coś z tego zrozumiecie:)
    pozdrawiam i zniecierpliwością czekam na odpowiedź.