  • 1. Data: 2002-03-28 11:40:11
    Temat: Prasowe prawo
    Od: "Staniol" <s...@e...net.pl>

    Witam!

    Mam pewien problem. Szukałem w intenecie informacji o prawie prasowym.
    Niestety znalazłem tylko ustawę z 1984 roku.

    A oto czego potrzebuję:

    1) Prawo prasowe - ustawa + komentarze.
    2) Co wolno, a co nie dziennikarzowi?
    3) Przepisy wykonawcze (związane z prawem prasowym).
    4) Dziennikarz a urzędnik (jakie obowiązki ma każda ze stron).
    5) O dostępie do informacji - ustawa + komentarze.

    Z góry dzięki za wszelką pomoc!
    Piszcie też na priva.
    s...@e...net.pl

    Pozdrawiam!
    Maciej Staniewski

  • 2. Data: 2002-03-28 13:28:35
    Temat: Re: Prasowe prawo
    Od: "Bartosz Dominiak" <b...@e...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Staniol" <s...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam pewien problem. Szukałem w intenecie informacji o prawie prasowym.

    Zajrzyj na strony Centrum Monitoring Wolności Prasy
    http://www.freepress.org.pl/. Dobre miejsce na początek poszukiwań w
    wymienionym zakresie.

    Pozdrawiam
    Bartek