  • 21. Data: 2011-11-22 17:12:23
    Temat: Re: Praktyki gazowni z rachunkami
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > Sek w tym, ze to hipotetyczne zuzycie ZAWSZE jest wyzsze od
    > rzeczywistego.

    Sęk w tym, że jakbyś kiedyś przeczytał co Ci wysyłają to wiedziałbyś, że
    możesz co miesiąc zadzwonić i podać stan licznika na ostatni dzień
    okresu rozliczeniowego.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2011-11-23 09:50:45
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 16:28:42 +0100, qwerty napisał(a):

    > Zdarzało mi się wielokrotnie rozmawiać z urzędnikiem.

    I co urzędnik ma do pracowników "gazowni"?
    Ty z tych co uważają że urzędnicy pracują w bankach, gazowniach,
    elektrowniach itp. :)

  • 23. Data: 2011-11-23 09:54:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 10:50, Kamil pisze:

    > I co urzędnik ma do pracowników "gazowni"?
    > Ty z tych co uważają że urzędnicy pracują w bankach, gazowniach,
    > elektrowniach itp. :)

    W niektórych urzędnicza mentalność pozostała ;)

    W innych pojawiła się korporacyjna - jeszcze gorsza ;)