  • 1. Data: 2002-05-29 21:40:08
    Temat: Praktyki.
    Od: "zakochany" <z...@k...net.pl>

    Nie wiem czy na dobrą grupę piszę....
    Kiedyś gdy ja chodziłem do szkoły zawodowej, miałem dwa, bądź 3 razy w
    tygodniu praktyki w zakładzie pracy (dużym). Dostawałem za to jakieś
    pieniadze. nieduże, ale zawsze coś. Cały okres praktyk, tj 3 lata nauki
    liczył mi sie do całkowitego stażu pracy. Teraz natomiast praktyki "odrabia
    się" shurtem, tzn. 2 miesiace chodzi się zamiast do szkoły to codziennie na
    praktykę. Ponieważ uczniowie nie dostają zadnych pieniędzy, to z ciekawości
    pytam sie jaka jest procedura finansowa, tzn, kto za ucznia bierze
    pieniadze, czy jest odprowadzany zus itp. Czy ten czas liczony jest do
    stażu? Fakt, że to niewiele, ale zawsze kilka miesięcy do przodu.Również mam
    pytanie jakie warunki musi spełniać zakład pracy, aby zatrudniac
    praktykanta???

    --
    To nie podbój kosmosu jest motorem napędowym cywilizacji,
    lecz wymagania systemu operacyjnego Windows.