  • 1. Data: 2002-05-29 21:25:34
    Temat: Podwójne obywatelstwo?
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    Witam.
    Czy ktos z grupowiczow moglby mi wyjasnic dokladnie jakie uprawnienia daje
    tzw. "podwójne obywatelstwo"?
    Np. polskie i francuskie.

    Z gory dzieki, pozdroffka Archie

  • 2. Data: 2002-05-29 22:19:07
    Temat: Re: Podwójne obywatelstwo?
    Od: "MAX" <m...@m...com.pl>

    .
    > Czy ktos z grupowiczow moglby mi wyjasnic dokladnie jakie uprawnienia daje
    > tzw. "podwójne obywatelstwo"?
    > Np. polskie i francuskie.
    >
    > Z gory dzieki, pozdroffka Archie

    We Francji - to możliwość uzyskania karty pracy ,a w Polsce .....hmm zawsze
    masz gdzie sie wyrwac

  • 3. Data: 2002-05-29 22:27:23
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Czy ktos z grupowiczow moglby mi wyjasnic dokladnie jakie uprawnienia daje
    > tzw. "podwójne obywatelstwo"?
    > Np. polskie i francuskie.

    to chyba jasne - w obu panstwach traktowana jestes wg zasady narodowej, czyli
    jak wlasny obywatel. jesli masz paszport francuski mozesz we francji wykonywac
    chociazby zawod prawniczy, kandydowac w wyborach itp...