  • 1. Data: 2002-05-29 20:16:16
    Temat: Jak to jest z Policją?
    Od: "teton" <t...@i...pl>

    witam
    Z tego co się orientuje za uderzenie Policjanta na służbie grozi kara do 5
    lat a za zrzucenie czapki Policjantowi do 2 lat.Słyszałem kiedys takie oto
    uzasadnienie kary za zrzucenie czapki Policjantowi ,iż Policjant na słuzbie
    ktory nie ma na sobie nakrycia glowy np kasku,rogarywki itp a ma na sobie
    pozostale czesci umundurowania tj np.garnitur itp nie jest uwazany za
    policjanta na sluzbie a co za tym idzie za uderzenie takowego osobnika nie
    grozi kara do 5 lat lecz kara taka jak za pobicie zwykłego obywatela,czy
    jest to prawda?

  • 2. Data: 2002-05-29 20:42:15
    Temat: Odp: Jak to jest z Policją?
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik teton <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad3d20$4to$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > grozi kara do 5 lat lecz kara taka jak za pobicie zwykłego obywatela,czy

    Zaraz umre ze smiechu. A jak nie ma guzika jednego?

    aha ..za uderzenie to do 3 lat.

    KonradG.

  • 3. Data: 2002-05-29 20:48:12
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

> [...]
    osobnika nie
    > grozi kara do 5 lat lecz kara taka jak za pobicie zwykłego

    ROTFL
    ale zaraz spytam sie znajomego policjanta

  • 4. Data: 2002-05-29 20:48:31
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    policjanci nigdy nic nie wiedza... szkoda fatygi

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik plonker <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

  • 5. Data: 2002-05-30 06:16:33
    Temat: Re: Jak to jest z Policją?
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    widzicie sprawiedliwosc musi byc!
    jak ty uderzysz policjanta to na bank bedziesz siedzial (teraz debatuja ze
    najlepiej abys dostal dozywocie ;) )
    natomiast jak policjant cie uderzy to dostanie maksymalnie upomnienie od
    przelozonego :)
    powoli robi sie panstwo policyjne jak to ma miejsce w usa
    przyklad
    nauczyciel filozofii opowiadal ze po wejsciu w usa na pkp zaczal sie
    rozgladac i podziwiac obiekt nagle podeszlo dwoch policjantow i spytalo go o
    to co sie tak rozglada i czy ma bilet , nauczyciel odpowiedzial ze nie ma
    biletu a rozglada sie bo podziwia obiekt i wowczas uslyszal "jak nie masz
    biletu to wypierdalaj stad" (powinno byc po angielsku ;))
    ps bylo to jakies 6 lat temu czyli jeszcze nie bylo mowy o tak silnych
    kontrolach zwiazanych z terrorystami

    na moj gust za kilka lat policja w polsce bedzie robila to samo bo nie dosc
    ze beda mieli wiele praw (beda ponad prawem) to jeszcze beda nietyklani

  • 6. Data: 2002-05-30 06:41:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lord" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nauczyciel filozofii opowiadal ze po wejsciu w usa na pkp zaczal sie
    > rozgladac i podziwiac obiekt nagle podeszlo dwoch policjantow i

    A po cholere się rozglądał? ;)))
    We Francji pałą by dostał bez rozglądania.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-05-30 10:53:45
    Od: "fastB" <d...@p...fm>

    > A po cholere się rozglądał? ;)))

    Lechu chorujesz na głowę?!

  • 8. Data: 2002-05-30 17:22:03
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > A po cholere się rozglądał? ;)))
    > We Francji pałą by dostał bez rozglądania.
    >

    > Leszek

    Ze trzy lata temu w Słupsku policjant na służbie pałą służbową
    zabił 12letniego chłopaczka-kibica.
    Jeśli dobrze pamiętam, to sąd nie uznał tego za dowcipne
    wydarzenie.

    g.

  • 9. Data: 2002-05-31 07:05:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fastB" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Lechu chorujesz na głowę?!

    Nie .Bo się nie rozglądałem;)))

    Leszek

  • 10. Data: 2002-06-02 11:37:40
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "Grzegorz Lipnicki" wrote:
    > Ze trzy lata temu w Słupsku policjant na służbie pałą służbową
    > zabił 12letniego chłopaczka-kibica.
    > Jeśli dobrze pamiętam, to sąd nie uznał tego za dowcipne
    > wydarzenie.

    Tylko dlatego, że pośrednim skutkiem uderzenia był zgon. W przeciwnym
    wypadku nikt by się nie zainteresował sprawą.
    Inny przykład z policją - również związany z tematyką kibiców. Podczas meczu
    Ruch - Legia kibice gości zostali ostrzelani z broni gładkolufowej po tym,
    jak kilkudziesięciu (na około 900 osób) z nich wbiegło na murawę po
    zakończeniu spotkania. Efekt został osiągnięty, wszyscy wrócili na sektor. W
    momencie, gdy wszyscy spokojnie stali (lub siedzieli) na sektorze, ostrzał
    nie został zakończony, co więcej rozpoczęło się strzelanie z droguej strony,
    spoza stadionu. Kilka osób ucierpiało dość poważnie, łącznie ze złamaniem
    ręki i otwartymi ranami. Mimo to, w przypadku ewentualnej sprawy kibic vs.
    policja, każdorazowo sąd zdecydowanie przychyla się do stanowiska "stróżów
    prawa".

    --
    spider
    s...@l...warszawa.pl ICQ:6390011