  • 1. Data: 2004-10-12 23:37:49
    Temat: Praktyka zawodowa
    Od: "eMIL" <c...@w...pl>

    Czesc

    Obecnie jestem uczniem technikum, w tym miesiacu zaczolem praktyki, które
    maja trwac do listopada. Praktyki odbywam w firmie komputereowej w której
    normalnie pracuje, składam komputery itp. Chcialbym się dowiedziec czy mam
    prawo do jakiejs zaplaty za tą moja prace.

    Z góry dzieki

    eMIL

  • 2. Data: 2004-10-12 23:49:07
    Temat: Re: Praktyka zawodowa
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "eMIL" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Obecnie jestem uczniem technikum, w tym miesiacu zaczolem praktyki, .
    Chcialbym się dowiedziec czy mam
    > prawo do jakiejs zaplaty za tą moja prace.

    masz prawo, ale pracodawca niema obowiazku Ci placic.

    pozdro