  • 1. Data: 2004-06-15 20:16:20
    Temat: Praca w niedziele lub swieto
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Znalazlem nie obowiazujacy juz Art.151.11 §2 i §3 z "cennikiem"
    w Art.151.1 §1.1.c Jest tam napisane, ze w przypadku nie
    udzielenia innego wolnego dnia nalezy sie dodatkowe wynagrodzenie
    w wysokosci 100%.
    W obecnie obowiazujacym KP nic nie wspomina sie o _jakimkolwiek_
    wynagrodzeniu za prace w niedziele i swieta. Ma sie tylko
    otrzymac inny dzien wolny. Chyba zeby traktowac niedziele jako
    zwykly dzien powszedni (ot tryumf zza grobu komunistow;-/
    Potwierdzaloby to teze, ze nie nalezy sie dodatkowe wynagrodzenie.

    Mam wiec pytanie do bedacych na biezaco z przepisami:
    czy za prace w niedziele nalezy sie, w przypadku gdy nie
    otrzymamy innego dnia wolnego, jakies dodatkowe wynagrodzenie?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 2. Data: 2004-06-15 20:43:16
    Temat: Re: Praca w niedziele lub swieto
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:canlf3$uur$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > zwykly dzien powszedni (ot tryumf zza grobu komunistow;-/
    > Potwierdzaloby to teze, ze nie nalezy sie dodatkowe wynagrodzenie.

    Mnie się wydaje, ze raczej triumf kapitalistów. To zmniejsza koszty
    zatrudnienia.

  • 3. Data: 2004-06-15 21:31:59
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 22:16:20 +0200, Zbynek Ltd. napisał/napisała:
    > czy za prace w niedziele nalezy sie, w przypadku gdy nie
    > otrzymamy innego dnia wolnego, jakies dodatkowe wynagrodzenie?

    z tego co wiem (kumpelka pracuje na HL) niedziela traktowana jest jako dzien
    roboczy i tak jak opiwales powyzej (pracuja w niedziele a wolne maja np. we
    wtorek - pensja bez zmian, jedynie nadgodziny +50%) :/

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-06-15 21:56:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 22:16:20 +0200, Zbynek Ltd. naskrobał(a):

    > Mam wiec pytanie do bedacych na biezaco z przepisami:
    > czy za prace w niedziele nalezy sie, w przypadku gdy nie
    > otrzymamy innego dnia wolnego, jakies dodatkowe wynagrodzenie?

    sam wybierasz - kasa albo wolne.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-06-17 13:59:46
    Temat: [OT] Re: Praca w niedziele lub swieto
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:canlf3$uur$1@opal.futuro.pl...

    > Mnie się wydaje, ze raczej triumf kapitalistów. To zmniejsza koszty
    > zatrudnienia.

    Ci pierwsi nie traktowali (chyba) niedzieli jako swieto, bo to
    wszak z religii chrzescijanskiej wynika ten dzien jak wolny od
    pracy. Ale ci drudzy sa jednak gorsi;-/ Szczegolnie, ze w naszym
    wydaniu to sa raczej panowie feudalni.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 6. Data: 2004-06-17 14:02:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Sebol napisał(a) :

    > sam wybierasz - kasa albo wolne.

    Oj usmialem sie. Ale to smiech przez lzy. W jakiejz to firmie
    mozesz sobie wacpan wybrac, he? Przybliz chociaz troche.
    Czesto nie dostaniesz ani tego, ani tego. Wg statystyk polowa
    pytanych nie dostaje zadnego wynagrodzenia za prace ponad norme:-(

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F