  • 1. Data: 2004-06-15 19:54:50
    Temat: Koszty procesowe
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam

    Sąd cywilny wydał decyzję, blablabla i obciążył mnie kosztami sądowymi w
    wysokości 15 zł.
    Nigdzie nie ma żadnego numeru konta, terminu płatności, nic.
    Czekać aż coś przylezie czy co?
    A może wystarczy jakieś pisemko skrobnąć? (nie mam dochodów, uczę się)

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 2. Data: 2004-06-16 09:07:18
    Temat: Re: Koszty procesowe
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czekać aż coś przylezie czy co?
    > A może wystarczy jakieś pisemko skrobnąć? (nie mam dochodów, uczę się)

    Ja tu widzę dwie możliwości:
    1. Sąd zobowiązał Cię do zwrotu kosztów procesu poniesionych przez stronę
    przeciwną - i to jej trzeba zadać pytanie jak zapłacić,
    2. Sąd zobowiązał Cię do uiszczenia kosztów sądowych (wpis?) - można tego
    dokonać znakami opłaty sądowej.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl