  • Data: 2006-07-27 19:56:25
    Temat: Praca - uprzejmie proszę o pomoc
    Od: "Przemysław" <z...@E...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostałam ofertę w ramach pracy interwencyjnej w starostwie powiatowym jako
    procownik I stopnia w biurze.

    Moje pytanie brzmi

    Kto podpisze ze mna umowe o prace ? Starosta czy Powiatowy Urzad pracy ?
    Kto będzie płacił mi wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę Starosta czy Urzad
    Pracy czy moze Starosta połowę a Urząd Pracy druga połowę.

    Koleżanka mówiła mi że w ramach programu praca interwwencyjna mogę dostać
    nie wieksza pensję niż najniższą krajową ? Nie ukrywam że nie jest to oferta
    lukratywna czy istnieje możliwość otrzymania wyższej pensji.

    Bardzo proszę o pomoc