  • 1. Data: 2007-01-30 15:18:49
    Temat: Praca student
    Od: picom <p...@o...pl>

    Witam,

    Jeszcze jedno pytanko, czy jezeli pracodawca zatrudnia mnie i jestem
    studentem są jakies kozyści z tego tytułu. I jako student jaką
    najkożystniejszą umowe moge zawrzeć?

    picom

  • 2. Data: 2007-01-30 15:39:36
    Temat: Re: Praca student
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    picom napisał(a):

    > czy jezeli pracodawca zatrudnia mnie i jestem
    > studentem są jakies kozyści z tego tytułu. I jako student jaką
    > najkożystniejszą umowe moge zawrzeć?

    Korzyść jest taka że masz pracę i możesz się uczyć, choćby ortografii.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-30 16:13:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    picom napisał(a):
    > Jeszcze jedno pytanko, czy jezeli pracodawca zatrudnia mnie i jestem
    > studentem są jakies kozyści z tego tytułu. I jako student jaką
    > najkożystniejszą umowe moge zawrzeć?
    Najko*rz*ystniej dla Ciebie bedzie zainwestowac w slownik ortograficzny.
    A wracajac do meritum... jesli zatrudni Cie na umowe cywilno-prawna
    (zlecenie, o dzielo) to odejda mu skladki na ZUS (zakladajac odpowiedni
    wiek). Dla Ciebie roznica taka ze umowa-o-prace = masz placone za czas
    choroby, urlop itp. Umowy cywilno-prawne - tylko jesli sie dogadasz z
    pracodawca.
    --
    badzio