  • 11. Data: 2005-01-13 21:20:49
    Temat: Re: Praca na "czarno".
    Od: "Ajron" <a...@p...fm>

    news:cs6ib3$hmc$7@inews.gazeta.pl...
    > Źle napisałem. Moja wina. Ty nie byłeś firmą. Jak Ty nie byłeś firmą, to
    > on
    > miał obowiązek zgłosić Cię do ubezpieczenia społecznego.

    Nawet jak nie bylo zadnej pisemnej umowy pomiedzy nami ?
    Fakt, ze pracuje w innej firmie gdzie mam pelne swiadczenia i umowe na czas
    nieograniczony (pelny etat), ma jakis wplyw na to ?

    Ajron.

  • 12. Data: 2005-01-14 17:57:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajron" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    wiadomości

    > Nawet jak nie bylo zadnej pisemnej umowy pomiedzy nami ?

    Nawet

    > Fakt, ze pracuje w innej firmie gdzie mam pelne swiadczenia i umowe na
    czas
    > nieograniczony (pelny etat), ma jakis wplyw na to ?

    No to inaczej to ubezpieczenie liczył. Bodaj nie musiał płacić chyba
    zdrowotnego, ale zapytaj o to na pl.soc.prawo.podatki, bo tam siedzą
    bardziej zorientowani.